Customer experience

Over content, tevredenheid en personalisatie

Krijg toegang, bekijk alles

Met je registratie ga je akkoord met de voorwaarden
Aanmelden

Talks gerelateerd aan Customer experience

2

Bridge the gap between online and offline

2

Iedereen moet kunnen meedoen, maar hoe regel je dat dan?

2

Iedereen moet kunnen meedoen, maar hoe regel je dat dan?

2

Meer mensen binnen krijgen via Local Search

2

De NeuromarketingCode voor succesvol online ondernemen

2

Iedereen moet kunnen meedoen, maar hoe regel je dat dan?

2

Het beïnvloeden van online consumer behavior: doen wat werkt

2

Retention starts with hello – 5 steps to optimize the post purchase experience

2

Online versus offline shopping; optimaliseer je webshop met ervaringen vanuit de winkelstraat

2

Een nieuw vierstappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

2

5 tips om je klantbeleving direct te verbeteren

2

Shopware en online marketing: Zo creëer je een converterende klantreis

2

Hoe Stella Fietsen fietsers betrekt in haar Digitale Transformatie

2

Zo verander je met Artificial Intelligence de Customer- en Agent Experience binnen Customer Service

2

Hoe Bloom Makery naar d2c gaat, en daarbij meer personaliseert

2

De grootste uitdaging in e-commerce: schaalbaar groeien in Europa

2

Verzilver je B2B-groeipotentieel, overbrug de kloof tussen klanten en bedrijf

2

Hoe Van Tilburg Mode de offline en online klantenbeleving optimaal stroomlijnt

2

Focus op CPI’s voor een optimale klantreis en omzetgroei

2

Upgrade je B2B-relatie met commerce platforms

2

De versnelling: trends en impact door Covid-19 op B2B-commerce

2

SEX SELLS – EasyToys knows how!

2

Why D2C (direct to consumer) is THE viable solution for ambitious brands

2

LaDress over haar missie 'to empower women'

2

Personalisatie met een customer data platform

2

Zó bouw je een succesvolle e-commerce strategie waar schaalbaarheid centraal staat

2

Het effect van corona op Retailers en E-tailers - in gesprek met Luxaflex en Petsplace

2

Ronde tafel sessie - B2B2C, de kracht van verleiding